utorak, 8. ožujka 2011.

4 najdraža proizvoda sa eyeslipsface.co.uk

Kao što i sam naslov kaže, danas ću napraviti osvrt na svoja najdraža 4 e.l.f-ova proizvoda.
U tu malu skupinu ubrajam: sjenila ~>Brightening Eye Color nijanse: Drama i Nouveau Neutrals
Cream Eyeliner-Black i Concealer-Beige


Evo jedna zajednička slika( na njoj fale sjenila Drama)


Drama sjenila
Swatch: Drama
ovo su najbolja sjenila koja sam ikad imala za smokey eyes. nešto predivno. dugo drže, boje su postojane, a najviše od svega, kemijski mi odlično odgovaraju jer imam česte upale oka, upravo radi nekih sjenila.


Swatch: Nouveau Neutrals
za dnevni look odlična, uglavnom, sve pohvale kao i za Dramu.

Za Concealer i Cream Eyeliner nemam swatch, baterija od fotića je već bila gotova. :(
Concealer jako dobro prekriva, u kombinaciji s elfovim Corrective Concealer, pun pogodak!

Cream Eyeliner ne koristim toliko često, al kad ga stavim super zadovoljna sam s njim. Nije pretaman, nego je crna pomalo bljedunjava što meni u potpunosti odgovara. Pošto je s vremenom postao nekako suh, koristim Inglotov Duraline, da malo omekša.

To je to od mene za ovaj post. ;)
U idućem postu pripremam recenziju, tj. usporedbu dva tekuća pudera: MAC Select SPF 15 vs Bourjois Paris Healthy Mix.

Pozz!

2 komentara: