petak, 23. rujna 2011.

I'm back :D part 1!

More, dolazak s mora, užurbano pripremanje za maturalac, predivno provedenih osam dana po Europi, početak škole i učenja...Jednom rječju, prava strka :D Ljeto mi je bilo totalno u znaku putovanja po Europi :)

Ovo je valjda prva večer da sam sjela za komp i radila neš samo za sebe. Bilo je gusto posljednih mjesec dana, pa se nisam stigla previše baviti s pisanjem. Danas sam vam pripremila jedan post u kojem ću vam u kratkim crtama prepričati svoje događaje ovog ljeta i sve potkrijepiti slikama :) Na kraju vas očekuje jedan dio sa malim promjenama na blogu za koje sam se odlučila nedavno!

Moja prva destinacija je bila Austrija, točnije Salzburg i okolica! Putem do tamo smo svratili i do Bleda. Moja jedina riječ je PREKRASNO! Sve je toliko predivno i uredno. Oduševljena sam i sa Bledom i Salzburgom. Nešto potpuno drugačije, jednostavno, a tako lijepo :) Na Bledu smo se zadržali nekih dva sata na prefinoj kavi i kremšnitama.

Bled

Ja :D

Salzburg sam ovo ljeto posjetila dva puta i ne znam koji mi je put bilo bolje :) Prvi put sam bila smještena negdje usred Alpa, u hotelu Gasthof Alpenrose. To vam je tipična planinarska kuća, u kojoj se iznutra sve u drvetu i uređeno u "lovačkom" stilu. Zanimljivo je kako su krave uvijek oko vas. Haha :) Ručali smo na terasi od tog hotela i dva metra od nas krave su pasle travu :P Inače su vam tamo bile skijaške staze, dva planinarska doma i naš hotel. I ništa drugo nema do idućih 15-20 kilometara. Niti rasvjete po cesti ni ništa :P
A da ne pričam o temperaturi po noći. Navukla sam na sebe dva para čarapa, dugu toplu trenirku, potkošulju i majicu dugih rukava+ deeeebeli poplun. I nije mi bilo dosta. :P

Predivan pogled na putu prema hotelu!

Skupa smo se izležavale :)
Pogled iz sobe
Opet ja :D
Jedno predivno mjesto blizu Salzburga, Strobl. Smješteno uz veliko, hladno :P jezero!

Gužva u prometa :P Slijedilo je nekoliko minuta čekanja da se gospodične pomaknu :D

Idućih nekoliko slika je samo Salzburg :)
Najljepše mjesto na svijetu :P
Što se tiče hrane u samom Salzburgu, uglavnom sam jela bečku šniclu, pomfrit i pila Colu :D nemre bit zdravije, kaj ne :P Jednu večer sam otišla na pizzu u talijanski restoran, gdje sam s konobarima i vlasnicima pričala na talijanskom, jer njima baš ne idem njemački. presmiješno :)) Klopa usred Alpa je bila WOOW! Za doručak su bila neka prefina peciva, punjena sirom, onako friška, topla zadimljena na stolu :D Ma sve je bilo njamii :D

Iduće što slijedi je maturalac! <3 Najsavršenijih 8 dana u mom životu :)
Prvo smo išli u Italiju, bili tamo 3 dana, obišli Rim 2 puta. Smješteni smo bili u Anziu, malo mjestašce udaljeno nekih 50-60km od Rima. Hotel je bio nula bodova, ali plaža prva liga! Evo nekoliko slika iz Italije :)

Ova građevina je nešto što me u Rimu najviše fasciniralo :)
Idući na redu je bio Vatikan! Šta reći osim toga da je to mjesto jednostavno preposebno i kada sjedneš tamo u crkvu i moliš, osjetiš neku utjehu i ispunjenost, ma ne mogu vam to uopće opisati..

S ove terase u sredini, papa služi mise :)))
Pizza za 20 eura. Dobro da sam sjedila kad sam dobila račun -.- (bila je preeefina :P ) Al ipak, ne jedeš svaki dan na Piazzi Navoni :D
Ulica sa svim mogućim skupim dućanima. Krasote!
Piazza di Spagna <3
Super mi je to što kod njih imaš hrpu zdenaca iz kojih teče ledena voda za piće :)
U fontanu sam ubacila dva novčića za sreću :)
Okej. Mislim da je ovdje sada malo već previše slikica, pa nastavak slijedi u idućem postu! Kisses :**

Broj komentara: 8:

1. super su slikice :))
    posebno mi se sviđaju bled i salzburg...kravice, livade, mir, tišina, ma di ćeš bolje :D

ja eto baš nemam priliku putovati van lijepe naše, pa mi drago čuti razne priče izvana :)

2. Da vidiš tek kako se u Alpama lijepo spava :D čist zrak, nigdje buke niti ništa. istina je da te kravice probude ujutro sa zvonjavom svojim ogrlica, ali ne smeta.

ja se nadam i držim fige da ćeš imati prilika za putovanje. ja volim putovati. kako bi mi mama rekla: rit ti voli vidjeti puta :D

3. ja imam vikendicu u brdima, i stvarno se osjeti razlika u zraku, mogu si mislit kak je tek u alpama :)

hehe hvala ;)
    neka, neka, ak vec imas priliku, zasto ne ;)

4. predivne fotke! bled je prekrasan, bila sam prije nekoliko godina i kremšminte su stvano prefine!
    dobro na došla natrag!

5. Hvala Maybe!

Ma kremšnite su mrak tamo :)
    U zadnje vrijeme sam se u slastičarni u svom gradu(Velika Gorica) navukla na neke Talijanske kremšnite, tjednom sam najmanje 2 puta tamo :D

6. kakve su to talijanske kremšnite? obožavam ih jesti, brijem da sam prošla pola slastičarnica u gradu isprobavajući kremšnite!

7. Pozdravljena spet nazaj!