subota, 12. studenoga 2011.

MAC rumenila

Prehlada me još uvijek drži, tako da još uvijek odmaram i definitivno uživam u pisanju postova! :)
Danas vam pripremam post o MAC rumenilima. Nedavno sam kupila MAC paletu rumenila od Perse sa Beauty&Sweetsa i moram priznati da sam zaljubljena u nju. :D Također, predstavit ću vam još i dva rumenila koja nisu dio palete.
Prvo ću vam malo pisati od paleti. Ona izgleda ovako:






Kao što vidite, unutra se nalaze 4 rumenila, koja su po meni prave ljetne boje! Na preplanulom tenu izgledaju super zbog svog zlatnog odsjaja, osim nijanse Harmony, koja je mat boja.

Trace Gold je nekako najzlatnije od svih ovih rumenila, pa mi je super zbog toga što ga mogu koristiti kao highlighter. Super mi je u kombinaciji sa MAC MSF Naked, jer se baš super nadopunjuju jedan s drugima!


U odnosnu na prethodno, Margin je više brončano rumenilo, koje iz nekih kuteva podsjeća na peachy boju sa zlatnim odsjajem. Sadrži jako sitan shimmer što ga definitivno čini najposebnijim rumenilom ove palete, ali i mojim najdražim :)
Idući na redu je Sunbasque čiji mi je naziv baš privlačan i super! Prema swatchu na ruci je dosta sličan prethodnom rumenilu, no kada ga stavite na lice, primjećuje se razlika. Ako ste preplanuli, ovo rumenilo će lijepo naglasiti vaše obraze. Prilikom nanošenja vam ga stvarno ne treba puno, jer je jako pigmentirano.
I zadnji na redu je Harmony! To je jedno vrlo pigmentirano rumenilo koje koristim za konturiranje. Primjetila sam da se nešto teže od ostalih skida s lica, ali upravo zbog toga, ono i duže traje. Također treba pripaziti kod nanošenje, da nebi pretjerali jer je pigmentiranost jaka. Nakon što ga stavim sa kosim kistom na konture, uzmem još duo fiber, pa to sve lijepo izblendam.

Swatchevi 

I još ću vam predstaviti dva rumenila, a to su Style i Melba!


Style je narančasto rumenilo koje u sebi sadrži sitni shimmer, koji čini zlatni odsjaj. Dosta je pigmentirano, pa uvijek stavljam malo, jer se i sa malom količinom može postići super efekt! Preporučam u kombinaciji sa neki bakreno-naranđastim sjajilom. Savjetujem da ne pretjerujete s njim, jer u roku sekunde možete izgledati poput klauna. Probala-vidjela-smijala se do suza :P

Melba, melba! Morate voljeti Melbu! Iako na slici izgleda možda mrvicu tamno, to je zapravo jedna predivna, blaga boja u koju sam ja zaljubljena :)) Rumenilo je mat, što se tiče pigmentiranosti, tu je negdje između. Super služi i za obraze i za lagano konturiranje. Lijepo se stopi s licem što mi se jako sviđa.


Došli smo do samog kraja, nadam se da sam uspjela sve obuhvatiti u ovom postu o onome što mislim o rumenilima i nadam se da sam to i uspjela objasniti :P

Zanima me kakva vi iskustva imate s njihovim rumenilima, imate li koje u svojoj kolekciji?

Pozdrav iz toplog kreveta :P

Valentina

Broj komentara: 7:

  1. Meni na svakoj slici boja djeluje drukčija, ne znam da li je do kontrasta na mog ekranu ili što li već... Koliko mogu vidjeti, moj favorit je definitivno Melba, kakva prekrasna boja...

    OdgovoriIzbriši
  2. Što se tiče zadnja dva rumenila, boje su kod mene potpuno jednake na svim slikama, dok se na paleti malo razlikuju jer su neke izbliza, a neke iz daleka. teško je uvijek pogoditi jednak kut slikanja i svjetlosti...

    OdgovoriIzbriši
  3. A baš mi je drago da ti se sviđaju.
    Evo i tu swatcheva i slika
    http://www.beautyandsweets.net/2011/05/mac-paleta-rumenila.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo predzadnje rumenilo mi je baš zapelo za oko..prekrasna nijansa se čini. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Persa- šta reći osim da sam super zadovoljna :*

    @Leila- je, lijepa je nijansa :)

    OdgovoriIzbriši