petak, 11. studenoga 2011.

Pupa Fondotinta Antitraccia

Kao što sam i obećala, večeras ide još jedan post, a to na zahtjev!
Pisati ću vam o Pupinom puderu s kojim sa jako zadovoljna! Za početak nekoliko slika pakiranja :)

 Pakiranje
Sastojci

Količina ovog pudera je 30ml, a pošto ga stvarno malo treba za cijelo lice, vjerujem da će mi jako dugo trajati. Podsjeća me na kremu za lice jer je lagan i nekako mekan. Fino sjede na lice, zagladi ga i daje onaj svježi izgled i sjaj. Vrlo mala količina je dovoljna za dobro prekrivanje. Nanosim ga sa flat top kistom, a ako koristite bockalicu vaše lice će izgledati predivno.
Ovo je nijansa broj 02. Da imate za usporedbu, inače koristim MAC NW25 i Bourjois 52 nijansu. Evo fotografije:

Na slici to nažalost izgleda nešto mrvicu tamnije zbog umjetnog svjetla. Kod ovog pudera mi još sviđa i to što jako dugo ostaje na licu, ne topi se poput nekih drugih pudera. Koristi ga i moja sestra koja je za svjetlija od mene i njoj je također super, jer joj lice izgleda umjereno preplano i zdravo. Ne izgleda preteško i umjetno.



Kao nedostatak bi možda navela cijenu. Koštao je oko 160-170 kuna, što je za mene kao učenika malo previše, ali pošto sam strastveni ljubitelj kozmetike, ne smeta mi toliko izdvojiti ako je puder dobar :)

U svakom slučaju, ovaj puder od mene dobiva odličan(5). Zaista je super, ako vam treba novi puder, preporučam ovaj :))

Uživajte :) :**

Valentina

Broj komentara: 6:

  1. Bourjois Helathy mix mi jos uvek ostaje omiljena :)

    http://mrssashee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je on isto bio super i čak sam si mislila da ponovno kupim, no odlučila sam nešto novo isprobati i baš mi je drago jer je Pupin još bolji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Me no like it, pretamna je za mene. Ja sam NC15 i negdje između HM 51 i 52, ova mi je way too much tamna.

    OdgovoriIzbriši
  4. @Emma-ima vjerojatno svjetlijih od ove moje nijanse. Moja sestra je isto jako svijetla, ovaj joj je baš super bio!

    OdgovoriIzbriši
  5. ej cure i ja se dvoumim da ovaj nabavim , imam pupin al u drugom pakiranju 1 koja je za suhu kožu usto zatvara pore i teta u martimexu mi je preporučila ovaj al 01, za ovaj puder slažem se ako si učenikm student, bez posla je cijena je malo previsoka..moje pitanje je dali je u ovom pakiranju pupe koji je puno bolji, svjetlije nijanse ili iste tamne, pupa većinom tamne nijasne proizvodi..a moje lice je svijetlo toliko da max.lasting performanse 101 je preružičast!??

    OdgovoriIzbriši