subota, 10. prosinca 2011.

Što nam donosi 2012.?

Danas je već 10.12.! Govorim to s takvim čuđenjem, jer kao da smo tek jučer proslavili 2011. Vrijeme mi stvarno brzo prolazi i kad se osvrnem na prošle mjesece, zapravo ne znam što sam uopće korisnog radila osim što sam učila i išla u školu XD. Iskreno se nadam se će neke stvari krenuti na bolje i da ću imati više vremena posvetiti se blogu.


Prvo što bi trebalo slijediti već početkom godine bi bila prodaja nakita na mom blogu! Ne znam jesam li to već koji put spomenula, ja se naime od malih nogu, znači već skoro nekih 10 godina, bavim izradom nakita. Naravno, ne stalno i intenzivno, ali povremeno volim sjesti i opustiti se. Pošto sam posljednih godinu dana bila opterećena sa svime i svačime ( od bolesti, škole i sl.), planiram se opet vratiti tome i "lansirati" prvu kolekciju ( ako se to tako može nazvati hahaha) koja će se zvati "Make me Rose". Općeniti naziv mojih malih kreativnosti će biti "Pink Heaven", a moći ćete nas prepoznati prema ovome:


Razdoblje između 4.-6. mjeseca  će biti malo zatišje :( Zadnja sam godina srednje škole, dolaze upisi na fakultete, pripreme za državnu maturu i vrlo je bitno da budem potpuno skoncentirana na to. Odluka na koji fakultet želim je već odavno pala, a to je Računovodstvo i financije. To stvarno obožavam i to je ono čime se jednog dana želim baviti.


Kada rješim sve vezano za upise, uzimam mali godišnji i bacamo se na posao :)
Blog će postati web stranica te ću mjenjati naziv. Što se tiče web stranice u glavi imam stvarno puno ideja i sve bilježim na jedan papir kako nebi nestale :P Mjenjanje naziva bloga mi se iskreno već duže vrijeme mota po mislima i to nakon situacije da sam ja nekome ukrala ime, unatoč tome što je ta osoba svoju stranicu pokrenula pola godine nakon mene. U svakom slučaju, ukoliko dođe do promjene naziva, biti ćete obaviješteni na vrijeme!

Nakon što i to rješimo, slijedi šečer na kraju :) Mali photo studio za snimanje videa :D U fazi sam prikupljanja novaca za reflektore, platno za pozadinu i svega što je potrebno. Pošto ću nakon završetka škole imati više vremena za snimanje videa, željela bi to obavljati profesionalno, da olakšam i sebi, a i vama. Ovako nikako doći na kraj sa svjetlom :S

Iako sam mislila da je ovo sa photo studiom zadnje, varam se. haha Palo mi je napamet još nekoliko sitnica.
Ako će biti zainteresiranih, definitivno sam spremna uzeti dva-tri blogera suradnika koji bi povremeno napisali koji post za moj blog(budući web site). A kada rješimo sa studiom sve, moglo bi se tu još svašta nešto odvijati, stvari koje ću zasada još zadržati samo za sebe :))

Kao što ste mogli pročitati, moji planovi su zaista veliki i dati ću sve od sebe da se ostvare. :) Velika želja mi je u ovome ostati još dugo, dugo :) Eto, samo da je malo više slobodnog vremena...

Ovim putem bi htjela reći da ste mi i vi velika podrška u svemu, svaki vaš komentar, lajk , posjeta stranici čini mene sretnom. :) Hvala vam puno od srca, divni ste :*

Valentina

4 komentara:

  1. Sretno sa faksom, ja bih se pretvorila u suicidalnu luđakinju kad bih upisala računovodstvo. Uopšte me ne zanima i dosadno je, ali super za tebe što si pronašla nešto što voliš :) Ja sam tek 2. god. srednje, tako da još razmišljam između tri faksa :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha suicidalna luđakinja :D Sad sam se dobro nasmijala. Možda ne zvučim normalno, ali mene to računovodstvo stvarno opušta. Kad sam odrađivala praksu, znala sam satima sjediti za kompom, pisati nešto, računati-UŽIVALA SAM :D
    Ja sam mislila da si ti po godinama kao i ja, izgledaš starije :) A koja su to tri faksa, ako se smije znati? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmm, psihologija, kriminalistika/kriminologija ili biologija (smjer genetika/biohemija).

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se izbor, meni je psihologija druga opcija ako ne upadnem na RiF. :)

    OdgovoriIzbriši