utorak, 14. lipnja 2011.

Home Made Kremaste baze u boji za oči

Prije nekih mjesec dana, vidjela sam i isprobala kod jedne svoje prijateljice MAC-ov Cream Colour Base i sviđao mi se. No njegova cijena mi se baš i nije sviđala, pa sam odlučila uzeti stvar u svoje ruke i sama napraviti svoju bazu u boji :D Za sada sam napravila već u dvije boje, koristim ih gotovo svaki dan i oduševljena sam!
Ukratko ću vam objasniti što vam sve treba i kako ide postupak samo izrade baze.

Trebaju vam ovi proizvodi: bilo koji pigment( ja sam koristila sample od mac-ovog Frozen White pigmenta i jedan NYX-ov pigment kojem ne znam niti ime niti broj),
štapić za uho,
Inglotov Duraline i
posudica u kojoj će vaša baza biti :)



Postupak je ovaj:

1. U malu, čistu posudicu stavite jednu čajnu žličicu bilo kojeg pigmenta(ovo je prema nekoj mojoj mjeri, vi ako želite, možete staviti više ili manje, ali mislim da bi jedna žličica bila zlatna sredina)

2. Uzmite Duraline i napunite kapaljku do pola, pa promješajte sa štapićem za uši,s kojeg ste prethodno skinuli vatu. Nakon što ste promješali dodajte još pola kapaljke.



3.Ukoliko vam se čini da je baza i dalje pretekuća ili pregusta, po potrebi dodajte još pigmenta, odnosno Duralinea.



4. Nakon što završite, proizvod ostavite nekih 10 minuta( ne baš na suncu) neka malo odstoji, a nakon toga je spreman za korištenje.

A ovako izgledaju moje baze! :)

                                         Za prvi za koristila NYX pigment, a za drugi Mac Frozen White


Baze su jako pigmentirane, stvarno duge drže i u kombinaciji s drugim sjenilima daju odličan efekt!
Moj savjet je da baze držite na tamnijem mjestu, dobro zatvorene.

Kako se vama čini ovo? Hoćete li i vi to možda pokušati napraviti kod kuće?

Pozdravi :*

Broj komentara: 9:

  1. Bas je super! :D
    I ja radim slicno! :)
    Od svih baza koje posjedujem, ona homemade je daleko najbolja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja i odlično pigmentirano :) Al nisam upoznata s tim Duraline proizvodom :/ Koja je njegova svrha ? Postoji možda neki alternativni proizvod umjesto njega ? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam si napravila bazu i stvarno je dobra, mislila sam si kupiti od essence, ali je na kraju jedna blogerica napisala recept i ja sebi napravila. zadovoljna sam i mislim da kupovne nisu bolje od ovih domaćih

    OdgovoriIzbriši
  4. @TheChloee- ma super su stvarno :D

    @Innana-Sa Durlineom možeš postići određenu gustoću i pigmentiranost sjenila u prahu. :)

    @sekav- ma home made je najbolje, barem znaš što stavljaš na sebe :)

    Ja zasad ne znam ni za jednu drugu alternativu, niti sam išla čula da postoji nešto slično kod nas

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam znala da Duraline može služiti i pravljenju baza, super savjet!! Jedan od boljih postova koje sam čitala u zadnje vrijeme!

    OdgovoriIzbriši
  6. baš mi je drago da ti se sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalna ideja! Budem isprobala kad si nabavim pigmente :)

    OdgovoriIzbriši
  8. to se može kupiti i u dmu(pigment i to)
    kolka je cjena sve skupa tome?

    OdgovoriIzbriši